Returns

Wij verzenden met DHL Express!

Waar kan ik een afleverpunt van DHL Express vinden?

Wij werken met DHL Express, niet met DHL Parcel, belangrijk om daar goed op te letten! Je kan als je graag wilt de doos met items die je wilt terugsturen met daarop het retourlabel geplakt persoonlijk afleveren bij een DHL Express Servicepoint voor verzending. Via deze link kun je het dichtstbijzijnde DHL Express Servicepunt vinden, aan de hand van je postcode/woonplaats:

De link met de Express DHL punten: https://locator.dhl.com

Hoe kan ik een koerier pick up inplannen?

Wij werken met DHL Express, niet met DHL Parcel, belangrijk om daar goed op te letten!

Je kunt telefonisch contact opnemen met DHL Express om een koerier pick up aan te vragen. 

Tel.: (088) 055 20 00 

Anders kun je via deze link kun je een koerier pick up inplannen:

https://mydhl.express.dhl/nl/nl/home.html#/schedulePickupTab

Je hoeft geen nieuwe verzendlabel aan te maken - klik hier op 'Nee'. Het DHL Waybill nummer waar om gevraagd wordt staat op het retourlabel vermeld dat is bijgesloten in de doos van de levering, dat is het label met de barcode en de afkorting 'RET' (return) erop.

Ik ben mijn retourformulier kwijt, wat nu?

Neem contact op met onze klantenservice: support@janelushka.com

Mijn zendingscode wordt niet herkend, wat nu?

Wanneer je bestelling graag wilt retourneren, je barcode wordt niet herkend bij een DHL sevicepoint, dan ben je hoogstwaarschijnlijk bij de verkeerde DHL gegaan. Wij werken met DHL Express, niet met DHL Parcel, belangrijk om daar goed op te letten! 

Via deze link kun je het dichtstbijzijnde DHL Express Servicepunt vinden, aan de hand van je postcode/woonplaats:

De link met de Express DHL punten: https://locator.dhl.com

Kan ik telefonisch contact opnemen met DHL Express?

Je kunt zeker telefonisch contact opnemen met DHL Express om bijvoorbeeld per telefoon een koerier pick up aan te vragen.

Tel.: (088) 055 20 00 

Belangrijk: houd daarbij het zendingsnummer (het waybillnummer) bij de hand.


Heb je meer vragen? We helpen je graag!

Wat is ons retourbeleid?

Je kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst gratis retourneren. 

Vanzelfsprekend moet je een item passen om te zien hoe het er uitziet en of het past. Maar let op, als je de artiekel graag wilt retourneren, hoort deze ongewassen en ongedragen te zijn.

Zorg ervoor dat de artikelen in de toegevoegde originele verzendzak zijn verpakt. Voeg toe het ingevulde retourformulier.

Voor meer informatie omtrent het retourneren van je bestelling, zie "Wat zijn de retour mogelijkheden?". 

Zorg er altijd voor dat je pakket wordt teruggestuurd met DHL Express en vraag altijd om een retourbewijs.

Wat zijn de retour mogelijkheden?

Wij werken met DHL Express.

1. Je kan de doos met items die je wilt terugsturen persoonlijk afleveren bij een DHL Express Servicepunt voor verzending. Vergeet niet om het retourlabel op de doos op te plakken.

Via deze link kun je het dichtstbijzijnde DHL Express Servicepunt vinden, aan de hand van je postcode/woonplaats:

De link met de DHL Express Servicepunten: https://locator.dhl.com

2. Je kunt ook een koerier pick up inplannen. Dit kan via deze link:

https://mydhl.express.dhl/nl/nl/home.html#/schedulePickupTab

Je hoeft geen nieuwe verzendlabel aan te maken. Het DHL Waybill nummer waar om gevraagd wordt staat op het retourlabel vermeld dat is bijgesloten in de doos van de levering.

Voor meer informatie over de pick up, zie "Hoe kan ik een koerier pick up inplannen?".

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Zodra we uw geretourneerde artikelen hebben ontvangen, afhankelijk van de betaalwijze (ideal, paypal, creditcard of anders) streven we ernaar deze binnen 2 à 3 werkdagen te verwerken. Verwerkingen van creditcard-betalingen duren vaak langer, dat is binnen max.14 dagen.

Controleer de T&T-code van het pakket om er zeker van te zijn dat uw retourzending onderweg is. Zijn de 14 werkdagen verstreken neem dan contact op met onze klantenservice via support@janelushka.com.

Mochten er nog vragen zijn, neem gerust contact met ons op.

Ik heb een defect artikel ontvangen, hoe kan ik die retourneren?

U kunt defecte artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Neem contact op met onze klantenservice door een e-mail met afbeeldingen te sturen naar support@janelushka.com.

Kan ik een artikel ruilen?

Helaas kunnen we artikelen niet ruilen. Na ontvangst van de artikelen wordt het geld teruggestoord binnen 2 à 3 werkdagen. Als je de artikel wilt ruilen, kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Kan ik retourneren zonder de originele doos?

Ja, je kan retourneren zonder de originele verpakking. Stop de producten die je wilt verzenden in een houdbare verpakking waarin de producten niet zullen beschadigen. 

In lijn met ons duurzaamheidsbeleid voegen wij een Jane Lushka verzendzak toe bij elke verzending, die je kan gebruiken wanneer je een product wilt retourneren.

Jouw winkelwagen

Product title Product color

€29,95

Size Product size

Verwijderen

Subtotaal

Verzendkosten: Wordt berekend in Check out

Totale bedrag:

Afrekenen
Geaccepteerde betaalmethoden

Gratis verzending bij bestellingen vanaf € 149,95

Gratis retourneren binnen 14 dagen na aankoop

Levering binnen 1-3 werkdagen