Wij verzenden uitsluitend met DHL EXPRESS, niet te verwarren met DHL PARCEL - dat is een ander bedrijf, daar wordt het retourlabel dat u van ons ontvangt bij de levering niet herkend.
Retourneren
Wij verzenden uitsluitend met DHL EXPRESS
Voorgedrukt Retourlabel aanbrengen op de retourzending
Retour afgeven op een DHL EXPRESS Servicepunt of kiezen voor een gratis thuisafhaling
Retourbevestiging en Terugbetaling
1 - Wij verzenden uitsluitend met DHL EXPRESS
2 - Voorgedrukte Retourlabel aanbrengen op de retourzending
Bij de levering ontvangt u een mapje met daarin de uitleg over het retourneren en het Voorgedrukte Retourlabel. Uw naam en adres staan hierop bovenaan vermeld, met daaronder het Jane Lushka Warehouse. Tevens ontvangt u de DHL Express gele retourzak, brengt u hierop het Voorgedrukte Retourlabel aan, zodat dit goed leesbaar is.
Houd er rekening mee dat alle artikelen onbeschadigd en ongebruikt moeten worden geretourneerd, met alle labels eraan bevestigd, inclusief de originele verpakking en branded doos.
3 - Retour afgeven op een DHL EXPRESS Servicepunt of kiezen voor een gratis thuisafhaling
Retour afgeven op een DHL EXPRESS Servicepunt.
Via de DHL EXPRESS locator https://locator.dhl.com vindt u aan de hand van uw postcode het juiste, dichtstbijzijnde DHL EXPRESS Servicepunt. Let goed op: retourneren kan uitsluitend via DHL EXPRESS - niet te verwarren met DHL PARCEL, dat is een ander bedrijf, daar wordt het retourlabel niet herkend.
Retourzending laten ophalen door de DHL EXPRESS koerier.
DHL EXPRESS biedt gratis thuisafhaling aan. U kunt ervoor kiezen de retourzending te laten ophalen door de DHL EXPRESS koerier, NB: deze pick up dient vooraf online te worden aangemeld. Houdt u daarbij het retourlabel, met daarop het 10-cijferige Waybillnummer, bij de hand, plus uw telefoonnummer zoals opgegeven bij het plaatsen van de bestelling.
Boek hier Online een pick up tijdslot. U vindt de instructies voor het Online boeken van een pick up hier.
Pick Up retourzending door DHL EXPRESS koerier telefonisch doorgeven:
DHL EXPRESS TELEFOON (088) 055 2000.
4 - Retourbevestiging en Terugbetaling
Je ontvangt een e-mail bevestiging van je retourverzoek. Zodra we de geretourneerde artikelen hebben ontvangen, wordt de terugbetaling aangemaakt. Afhankelijk van de betaalwijze (iDeal, PayPal, creditcard of anders) streven wij ernaar deze binnen 2 à 3 werkdagen te verwerken.
Controleer de Track & Trace code om er zeker van te zijn dat uw retour onderweg is. Als de terugbetaling op zich laat wachten of in geval van andere vragen betreffende uw retourzending, neem dan contact op met onze Klantenservice via support@janelushka.com
Bent u het retourlabel kwijt of zijn er andere vragen? Contact: support@janelushka.com
Je kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst gratis retourneren.
Uiteraard moet je een item passen om te zien hoe het er uitziet en of het past. Maar let op, als je de artiekel graag wilt retourneren, hoort deze ongewassen en ongedragen te zijn. Zorg ervoor dat de artikelen in de toegevoegde originele verzendzak zijn verpakt. Voeg toe het ingevulde retourformulier.
Voor meer informatie omtrent het retourneren van je bestelling, zie "Wat zijn de retour mogelijkheden?".
Zorg er altijd voor dat je pakket wordt teruggestuurd met DHL Express en vraag altijd om een retourbewijs.
Als u het voorgedrukte retourformulier mist, kunt u hier het digitale retourformulier invullen om uw retourzending te registreren.