FAQ

Veelgestelde Vragen

Mijn betaling is mislukt. Wat zal ik doen?

Als uw betaling is mislukt nadat u de betalingsprocedure heeft doorlopen, ontvangt u een melding. We raden u aan eerst de volgende dingen te proberen: uw cookies en cachegegevens verwijderen, een andere browser gebruiken of een andere betaalmethode gebruiken. Als dit niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice: support@janelushka.com

Staat het aankoopbedrag op uw bankafschrift, maar lijkt de bestelling toch mislukt? Neem direct contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen met het screenshot van de betaling naar support@janelushka.com, zodat we kunnen beginnen met het verwerken van je bestelling.

Is het veilig om online te betalen bij Jane Lushka?

Bij ons bestellen is altijd veilig. De privacy en de veiligheid van uw gegevens hebben bij ons de hoogste prioriteit. We gebruiken SSL-technologie (Secure Socket Layer). Bovendien zullen zowel wij als de bank / PayPal elke klant valideren en goedkeuren om de veiligheid te behouden.

Mijn vraag staat hier niet bij.

Neem contact op met onze klantenservice voor vragen die hier niet worden beantwoord. Klik op 'Contact' voor de contactpagina.

JL-Items die u niet via de webshop heeft gekocht, maar in een winkel of boutique?

In geval van vragen en/pf opmerkingen over onze kleding wanneer u deze niet via de webshop heeft gekocht, maar in een winkel of boutique; neemt u in dat geval contact op met het desbetreffende verkooppunt.

Bezorgen

Waar is mijn bestelling?

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een bevestigingsmail met alle details en het trackingnummer die u kan gebruiken om de verzending te volgen viahttps://janelushkanl.loopreturns.com/#/ .

Wat zijn de bezorgkosten?

Voor alle EU-landen geldt een gratis verzending voor bestellingen van meer dan €149,95

Standaard levering 3-5 werkdagen - 5,95 €

Express levering 1-2 werkdagen - 10,50 €

De rest van de wereld:

Standaard levering 3-5 werkdagen - 15,95 €

Express levering 1-2 werkdagen - 20,95- €

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De levertijd is afhankelijk van de verzendmethode die u hebt gekozen tijdens de afrekening. 

De standaard levertijd bij DHL Express is 3-5 werkdagen.

Kiest u voor een expresse levering, dan heeft u uw bestelling binnen 1-2 werkdagen in huis.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U kunt de status van uw bestelling controleren via de pagina "Waar is mijn bestelling?" vermeld in de Footer.

U kunt uw bestelling live volgen door uw e-mailadres, telefoonnummer of bestelnummer in te voeren.

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen?

We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Als de bezorging langer duurt dan u had verwacht, raden we u aan eerst de trackinglink te controleren die u via e-mail heeft ontvangen. Het kan zijn dat de geschatte levertijd is veranderd, of dat u per ongeluk een verkeerd adres heeft ingevuld.

Als de geschatte levertijd niet is gewijzigd en uw adres correct is, controleert u uw e-mail opnieuw om te zien of u een bericht van het transportbedrijf heeft ontvangen.

Het kan zijn dat het pakket is afgeleverd op het adres van uw buren of dat uw bezorgvenster is verzet.

Kunt u de locatie van uw pakket nog steeds niet vinden? Neem contact op met onze klantenservice via support@janelushka.com om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen.

Ik wil het verzendadres van mijn bestelling wijzigen?

Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We zullen ons best doen om het pakket te bemachtigen voordat het ons warehouse verlaat om het adres te wijzigen.

Houd er rekening mee dat zodra de bestelling is betaald en volledig is verwerkt, kunnen wij helaas geen wijzigingen meer aanbrengen.

Retourneren

Wat is ons retourbeleid?

Gratis retour

Je kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst gratis retourneren.

Vanzelfsprekend moet je een item passen om te zien hoe het er uitziet en of het past. Maar let op, als je het artikel graag wilt retourneren, hoort dit ongewassen en ongedragen te zijn. Alle artikelen horen geretourneerd te worden met alle labels eraan vastgemaakt, inclusief de originele verpakking en branded dozen.

Zorg ervoor dat de artikelen in de toegevoegde originele verzendzak zijn verpakt. Voeg daarbij het ingevulde retourformulier toe.

Voor meer informatie omtrent het retourneren van je bestelling, zie "Wat zijn de retour mogelijkheden?". 

Zorg er altijd voor dat je pakket wordt teruggestuurd met DHL Express en vraag altijd om een retourbewijs.

Eén retourzending per pakket is gratis.

Waarom zit er geen retourformulier in de doos?

Een retourformulier is niet meer nodig, - je retournummer staat op het retourlabel. Dit is onze volgende stap naar papierloos werken, wat een belangrijke rol speelt in ons duurzaam beleid.

Wat zijn de retour mogelijkheden?

Wij werken met DHL Express. 

In lijn met ons duurzaamheidsbeleid voegen we aan elke zending een Jane Lushka verzendzakje toe, dat bedoeld is om te gebruiken wanneer je een product wilt retourneren. Houd er rekening mee dat alle artikelen onbeschadigd en ongebruikt moeten worden geretourneerd, met alle labels. bijgevoegd, inclusief originele verpakking en branded dozen.

1. Je kan de doos met items die je wilt terugsturen persoonlijk afleveren bij een DHL Express Servicepunt voor verzending. Vergeet niet om het retourlabel op de doos op te plakken.

Via deze link kun je het dichtstbijzijnde DHL Express Servicepunt vinden, aan de hand van je postcode/woonplaats:

De link met de DHL Express Servicepunten: https://locator.dhl.com

2. Je kunt ook een koerier pick up inplannen. Dit kan via deze link:

https://mydhl.express.dhl/nl/nl/home.html#/schedulePickupTab

Je hoeft geen nieuwe verzendlabel aan te maken. Het DHL Waybill nummer waar om gevraagd wordt staat op het retourlabel vermeld dat is bijgesloten in de doos van de levering.

Voor meer informatie over de pick up, zie "Hoe kan ik een koerier pick up inplannen?".

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Zodra we uw geretourneerde artikelen hebben ontvangen, afhankelijk van de betaalwijze (ideal, paypal, creditcard of anders) streven we ernaar deze binnen 2 à 3 werkdagen te verwerken. Verwerkingen van creditcard-betalingen duren vaak langer, dat is binnen max.14 dagen. 

Controleer de T&T-code van het pakket om er zeker van te zijn dat uw retourzending onderweg is. Zijn de 14 werkdagen verstreken neem dan contact op met onze klantenservice via support@janelushka.com.

Mochten er nog vragen zijn, neem gerust contact met ons op.

Ik heb een defect artikel ontvangen, hoe kan ik die retourneren?

U kunt defecte artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Neem contact op met onze klantenservice door een e-mail met afbeeldingen te sturen naar support@janelushka.com.

Kan ik een artikel ruilen?

Helaas kunnen we artikelen niet ruilen. Na ontvangst van de artikelen wordt het geld teruggestoord binnen 2 à 3 werkdagen. Als je de artikel wilt ruilen, kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Kan ik retourneren zonder de originele doos?

Ja, je kan retourneren zonder de originele verpakking. Stop de producten die je wilt verzenden in een houdbare verpakking waarin de producten niet zullen beschadigen. 

In lijn met ons duurzaamheidsbeleid voegen wij een Jane Lushka verzendzak toe bij elke verzending, die je kan gebruiken wanneer je een product wilt retourneren.

Wij verzenden met DHL Express!

Waar kan ik een afleverpunt van DHL Express vinden?

Wij werken met DHL Express, niet met DHL Parcel, belangrijk om daar goed op te letten! Je kan als je graag wilt de doos met items die je wilt terugsturen met daarop het retourlabel geplakt persoonlijk afleveren bij een DHL Express Servicepoint voor verzending. Via deze link kun je het dichtstbijzijnde DHL Express Servicepunt vinden, aan de hand van je postcode/woonplaats:

De link met de Express DHL punten: https://locator.dhl.com

Hoe kan ik een koerier pick up inplannen?

Wij werken met DHL Express, niet met DHL Parcel, belangrijk om daar goed op te letten! 

Je kunt telefonisch contact opnemen met DHL Express om een koerier pick up aan te vragen. 

Tel.: (088) 055 20 00 

Anders kun je via deze link kun je een koerier pick up inplannen:

https://mydhl.express.dhl/nl/nl/home.html#/schedulePickupTab

Je hoeft geen nieuwe verzendlabel aan te maken - klik hier op 'Nee'. Het DHL Waybill nummer waar om gevraagd wordt staat op het retourlabel vermeld dat is bijgesloten in de doos van de levering, dat is het label met de barcode en de afkorting 'RET' (return) erop.

Ik ben mijn retourformulier kwijt, wat nu?

Neem contact op met onze klantenservice: support@janelushka.com

Mijn zendingscode wordt niet herkend, wat nu?

Wanneer je bestelling graag wilt retourneren, je barcode wordt niet herkend bij een DHL sevicepoint, dan ben je hoogstwaarschijnlijk bij de verkeerde DHL gegaan. Wij werken met DHL Express, niet met DHL Parcel, belangrijk om daar goed op te letten! 

Via deze link kun je het dichtstbijzijnde DHL Express Servicepunt vinden, aan de hand van je postcode/woonplaats:

De link met de Express DHL punten: https://locator.dhl.com

Kan ik telefonisch contact opnemen met DHL Express?

Je kunt zeker telefonisch contact opnemen met DHL Express om bijvoorbeeld per telefoon een koerier pick up aan te vragen. 

Tel.: (088) 055 20 00 

Belangrijk: houd daarbij het zendingsnummer (het waybillnummer) bij de hand.